PR - KÖZÖNSÉGKAPCSOLAT

A jó kommunikáció növeli a bizalmat és sosem megy ki a divatból.
Hogyan adnád el a termékedet vagy szolgáltatásodat egy mondatban? És mit mondanál róla, ha több oldalas terjedelemben mesélhetnél?

Mi tudjuk, mire kíváncsi a közönséged, és ha még sem az, felkeltjük az érdeklődést. A Te hivatásodban Te vagy a legjobb, hadd meséljünk róla úgy, hogy mindenki ráharapjon. (értsd: potenciális vevőid)

Vállaljuk reklámszövegek, hírlevelek, céges blogok és PR cikkek megírását, ahol a Te dolgod a „mit” a miénk pedig a „hogyan”. 

Bízd a POP-ra kisebb blogger-influenszer vacsorák, sajtótájékoztatók és egyéb sajtóesemények megtervezését, szervezését, megvalósítását és az után követését.

Tartalommarketing, szövegírás típusok

SEO szövegírás – A jó kommunikáció növeli a bizalmat és sosem megy ki a divatból. Neked be vannak építve a kulcsszavak a kommunikációdba?

Közösségi média tartalom – Mi, a „célba érő posztokat” hozzuk létre neked nap, mint nap, hogy segítsünk megmutatni, hogyan érd el a számodra tökéletes célközönséget és hogyan szolgáld ki őket a legmagasabb szinten. Jó hírünk, mi tudjuk a választ!

Hirdetés szöveg – 
A világ változik, változz velünk! Rendszeres tartalomgyártással növeljük az oldalad látogatóinak számát. Kidolgozzuk a céljaidnak legmegfelelőbb kampányokat és úgy gazdálkodunk a hirdetésre szánt keretből, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el.

Landing page tartalom – Márkaismertség növelése. Az egyes nyereményjátékok lebonyolítása kiváló eszköz lehet a márkád, vállalkozásod népszerűsítésére, illetve a kapcsolatteremtésre. Egy promóció kiváló eszköz lehet arra, hogy kommunikáld a vállalkozásod által vallott legfontosabb értékeket vagy bármilyen olyan információt, amit mindenképpen szeretnél megosztani ügyfeleiddel.

Blogbejegyzés – Adj érdekes tartalmat, hogy látogatóid követőiddé váljanak. Itt nyer értelmet a Facebook, LinkedIn, Google üzleti oldalaid követőinek gyűjtése is, hogy később Ők is a cégedet válasszák.

A tartalommarketing szövegírás előnyei

  • Színesebb, szórakoztatóbb marketing eszközök.
  • Több látogató a honlapon, blogoldalon.
  • Az email marketing levelek nagyobb arányban érik el a céljukat.
  • Több like, comment, share a Facebookon.
  • Javuló és bővülő honlapszerkezet és kedvezőbb Google helyezés.
  • Szakértői imázs megteremtése: a vásárlók láthatják, hogy hozzáértő kezekben vannak.
  • Statisztikai adatok bizonyítják, hogy a vásárlók lojalitását erősíti a minőségi tartalom.
  • A friss és minőségi tartalom terjed mint a futótűz és ingyenes reklámot biztosít.
  • Sikeres márkát csak minőségi vizuális, audiovizuális és szöveges tartalmakkal lehet felépíteni.